Často kladené otázky

Kdy mi bude doručeno zboží? Jaká je dodací lhůta?

Doba doručení se u jednotlivých produktů liší a je uvedena v detailu každého produktu. Zboží by jste měli vždy obdržet mezi 10 – 30 pracovními dny, vyjímečně déle. V případě, že zboží nebude doručeno do 60 dnů, jste oprávněn/a nedoručení reklamovat nebo odstoupit od smlouvy a my garantujeme vrácení peněz v plné výši popř. můžeme navrhnout kompenzaci dobu delší než 60 dnů (více v Obchodních podmínkách).

Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto dobu dodání kompenzujeme dopravou zdarma a příznivou  cenou produktu. Děkujeme, že toto chápete.

Přišel mi pouze jeden balíček. Proč mi nepřišla celá objednávka najednou?

Jednotlivé druhy zboží odesílají naši zahraniční dodavatelé přímo. Je tedy možné, že Vám objednávka s více produkty bude doručena prostřednictvím více zásilek od různých dodavatelů i z jiných zemí. Je to naprosto běžný postup v obchodním vztahu s našimi dodavateli. Za dopravu neplatíte.

Odkud posíláte zboží?

Máme různé dodavatele po celém světě a proto jsme schopni vytvořit naši nabídku produktů s příznivými cenami. Právě proto se liší doba doručení, i balení jednotlivých produktů a také to, že balíčky nejsou doručovány dohromady, ale zvlášť.

Posíláte zboží na dobírku? Jak mohu platit?

Způsob doručení dobírkou nenabízíme. Podle našich zkušeností se často stává, že zákazník si nákup rozmyslí a zboží nevyzvedne. Tímto dochází k finančním ztrátám a škodám spojeným s expedicí a zasláním zásilky. Tyto ztráty bychom museli jako jiní prodejci promítat do zvýšené prodejní ceny produktů a tomuto se chceme vyhnout. Potřebujeme ztráty minimalizovat a tak ceny zboží udržet pro zákazníky maximálně příznivé. Budeme rádi, když nákup na našem internetovém obchodu bude po Vaši úvaze a bude tak ke spokojenosti obou stran.

Zboží lze pohodlně zaplatit platební kartou, okamžitým převodem na účet přímým přístupem na svůj účet v platebním systému na našich stránkách, obvyklým bankovním převodem později, nebo A složenkou. Objednávky jsou zpracovány do 24 hodin po obdržení platby. Při platbě převodem prosím uveďte přesnou částku, VS (číslo objednávky) a do poznámky Vaše jméno.

Kdo mi zboží doručí?

Spolupracujeme s Českou poštou (Na Slovensku se Slovenskou Poštou). Balíčky jsou doručeny přímo na adresu, případně jsou Českou Poštou uloženy v úschovně a je zasílán pokyn k vyzvednutí. Minimální doba úschovy zásilky je 14dní, tu ale ve většině případů prodlužují na 1 měsíc.

Produkt mi přijde velmi levný ve srovnání s jinými obchody. Jak zajišťujete tak nízké ceny?

S cílem maximální spokojenosti našich zákazníků sledujeme trendy v nákupu u nás i v zahraničí a monitorujeme výrobky a novinky mnoha výrobců dodávajících do celého světa. Tyto produkty pak přes vztahy s dodavateli přinášíme zákazníkům u nás pro radostný nákup.

Vnímáme důležitost ceny za zboží a proto zajišťujeme zboží přímým obchodním vztahem s řadou výrobců. Zboží je vyrobeno v Asii. Není tomu jinak u většiny tohoto zboží na českém trhu. Hlavním rozdílem však je, že jsme schopni nabídnout zákazníkům kvalitní a „trendy“ nebo hůře dostupné produkty a to za velmi příznivou cenu. Naše cena není zatížena prostředníky, dovozem zboží, provozem skladů, nákladů spojených s manipulací zboží, drahým balením a prezentací v obchodních domech a vyvolanými přirážkami v celém řetězci. Tato cenová zvýšení se nepromítnou do ceny a zboží si tak můžete užít za naši cenu.